Love, love, love!

2009-04-09 - 22:51:39

Vilken underbar kväll! Vi lämnade Freja hos hennes farmor vid sextiden och åkte in till stan. Vi åt en tvårätters middag inne på New Place och åkte efter det till Maxi, där Tomas köpte mig ett halvkilo av mina absoluta favoriter, tuggumi i lösvikt! Nu sitter vi här hemma och myser framför tvn. Det är ganska otroligt, hur mycket man kan älska en annan människa. Tomas är en sån otrolig människa. Han är snäll, givmild och omtänksam. Han är världens bästa pappa, en pappa som alltid vill vara med, vara delaktig och finnas till för Freja. Han har ett stort hjärta och jag älskar honom så, han gör mig stolt varje dag!

När vi hämtade Freja från dagis idag möttes vi av en liten påskkärring! Jag höll på att smälta, min fina tjej! Vi tog en liten cykeltur hela familjen innan vi åkte hem och åt korv med bröd.
 My heart belongs to you!
 Doktor-mamma är på besök!
 Kvällens outfit: leggings med spetskant, Gina Tricot, Klänning, Gina, Vit cardigan, Ellos?
 livet med dig...
 ... är underbart!


Over and out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0