Vår, härliga vår

2009-04-02 - 23:58:29
Men jösses, kan detta verkligen stämma? Är våren här? Det vore ju helt underbart om det nu vore så! Men, känner jag det svenska vädret rätt innebär det snö om en vecka drygt, precis lagom till att alla tagit fram vårjackor och satt på sommardäck på bilen. Visst är det så?

Jag har idag återigen njutit av det härliga vädret, var i stan en sväng och mötte upp Sandra och Linda. Vi gick in på Lindex en sväng och stod sedan ute och njöt av solen och pratade en stund. Efter detta åkte jag hem och började rulla och steka köttbullar som nu ligger i frysen, hemgjort är alltid bäst :-)

Imorgon skall jag hålla ett hyllningstal i Svenska C, jag är lite lagom stressad över detta då jag naturligtvis inte har förberett mig, inte ett dugg faktiskt. Sitter här och försöker komma på något bra att hylla, men det står still. Det skall nämligen vara ett hyllningstal öppet för allmänheten. Klockan tickar iväg och jag behöver verkligen sova. Behöver jag nämna hur lätt det vore att strunta i väckarklockan imorrn morgon?

Fredag eftermiddag får vi besök. Frejas gudfar med familj kommer och firar Freja lite i efterskott. Farbror Jonty kommer också en sväng, förväntar han sig kakor tro? :-)

Nu får jag fortsätta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0