Fräknar é sött!

2009-04-04 - 21:53:11
Idag har det nästan varit sommar! Vi har varit uppe hos mamma och pappa i Frändefors hela dagen. Där har jag gått i linne nästan hela tiden! Gud vad skönt! Har fått lite färg i ansiktet, vilket inte är det lättaste för mig. Nu har alla fräknarna kikat fram på näsan också :-) Jag rensade ju ur mina garderober för ett tag sedan och fick en sopsäck full med kläder jag inte skulle ha, tog med dem upp till Frändefors, tänkte att min systerdotter Tea kanske vill ha något av det? Onödigt att slänga, det var ett flertal nya byxor, knappt använda, exempelvis.

Imorgon skall jag till Trollhättan och hämta en cykel. Min goa svärmor ger mig hennes, hon skall köpa en ny och hennes gamla är som ny, en monark damcykel. Jag blev jätteglad då jag inte alls tycker om den jag har nu.

Det får bli en tidig kväll för mig, då det är min tur att gå upp med Frejisen imorgon och vi har en ganska morgonpigg ung dam :-) 06.00 är det rise and shine i vår familj! Tidiga mornar är inte min grej egentligen, men vi får dela på det!

Tomas gick precis iväg till sin kompis Pampers. Pampers bor med sin familj i ett kvarter en bit bort, han skulle bjuda på lite whiskey och det är ju dumt att tacka nej till det! :-)

Nu, ett långt varmt och härligt bad.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0