tråk tråk

2009-04-16 - 00:58:12
Hur vet man vad man vill göra i livet? Vad skall man göra i livet? Ååh, jag är så jäkla trött på att ha det såhär. VARFÖR KAN JAG INTE BARA BESTÄMMA MIG? Vad fasen vill jag göra? Ja, en sak kan jag ju vara säker på; Jag behöver ett jobb. Plugga är inte min grej alltså. Men detta är min grej, värdelös info att slösa tid på att sitta och svara på..


Lovar du att vara ärlig? Ajjemän

Du heter:
Emma Pauline K Gould

Smeknamn: Polle, Pööl

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Enya- Angels

Beroende av: Min familj, lycka

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon?: Hörru, jag har en sketa snygg volvo, skaru me en sväng elle??
Hur imponerar man på dig?: Genom att vara en tuffing på ytan, men mjuk inuti :)

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, JAA!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: inget som jag vill dela med mig av.

Var bor du?:  Vänersborg, Onsjö

Trivs du där?: Ja, det gör jag

Äger du några converse:  Yes, ett par rosa

Sprit, cider, vin eller öl: Cider, dock dricker jag väldigt sällan.

Brukar du bli för full: Nej

Vad har du för mobil operatör:
Tre

Är du allergisk mot något: ja

Har du haft sex idag: Ja

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Vem ringde du senast?: Tomas

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oj, det minns jag inte, jag älskar dig?

Antal timmar sömn inatt: 3 kanske?

Sov du ensam: Nej.

Brukar du komma i tid: NEJ! Jag är nästan alltid sen, fy!

När mår du bra:
När jag är med familjen, när saker och ting är städat och fint :)

När blev du fotad senast: En vecka sen kanske?

Hur känner du dig nu: Väldigt ledsen.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och rosa

Tycker du om fötter: Nej, usch nej!

Vad saknar du:
Pengar

Hade du en bra kväll igår: Ja

Favorit dryck på morgonen:
Juice

Rakar du benen:
Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: För sen
Är du blyg?
: Nej för fan!

Sysslar du med någon idrott: Går på toaletten

Vill du hellre ha mail än brev: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, jag har själv upplevt det med Tomas

Har du spytt offentligt: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Tjuvlyssna :)

Är du nöjd med ditt liv: Ibland

Vad gör du i morgon: Försöka rycka upp mig lite!

Vad längtar du till?: SOMMAR

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja.

Vad använder du för shampoo?: PHC

Vad är det finaste du fått?: Min dotter Freja

En speciell dag du minns: 16 Mars

Hur gammal är du: 22, fyller 23

Tycker du om någon just nu: Oja!

Du samlar på: Kläder

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sandra, Tomas, Tosse

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: Vid sextiden

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu:
Ja

Är det okej att gråta: ja

När grät du senast: För en stund sedan

Bär du glasögon eller linser: Ibland

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 6, om jag inte har sovmorgon, då blir det runt 8 halv nio

Har du piercing: Ja, ett antal

Vill du gifta dig: Jag är redan gift

Vill du ha barn: Jag har redan barn

Solar du ofta: Så ofta det ges tillfälle.

Är du bra på att laga mat: Ja, ärvde min mors mat-talang

Är du flygrädd: Ja

Hur vig är du: Inte alls vig

Är du musikalisk?: Hahahahahahaha NEJ, jag pratar ju som Fran Fine i tv-serien Nanny, tänk er då mig sjunga!

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: 88:an

Tror du på ett liv efter döden: Kanske

Tycker du om sushi: Ja

Vad äter du helst när du ser på film: Mina älskade lösviktstuggumi

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ibland, när jag inte mår bra.

Hur ofta tränar/motionerar du: Inte så ofta alls

Senaste låt du hörde: någon med nelly furtado

kuuul

Postat av: Sandra

Vad står K:et för i ditt namn? Är det ditt "gamla" efternamn eller? :)

2009-04-16 - 09:01:52
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Linda S.

Haha gillade ditt svar på frågan om att imponera på folk, klockren ;)

2009-04-18 - 23:13:41
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0