Städa is life!

2009-04-06 - 15:50:48

Alltså, finns det något mer underbart är doften av nystädat? Jag ÄLSKAR det! Har precis storstädat badrummet och det känns underbart fräscht :) Trots att jag alltid klagar på att det känns som om jag inte gör annat än att städa här hemma, så är det en värt det, för jag hade inte klarat av att bo i misär. Ordning och reda gillar vi :) Hade inte heller velat ha ett rörigt och skitigt hem för Frejas skull. Sen skall vi väl inte säga att det är kliniskt rent här hemma, men damsugning, undanröjning och diskning varje dag och sedan stor städning en gång i veckan, det tar inte långa stunden! Vi har ju oxå ett ansvar nu när vi har Freja. Lär hon sig tidigt från oss att vi städar och håller efter ger det förhoppningsvis ett bra intryck på henne och ger henne något hon har nytta av när hon blir äldre och har ett eget hushåll!

Nu blir det grill med farbror Jonty!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0