Påskbrev i mängder!

2009-04-11 - 18:32:44
Idag har det varit tillåtet att äta godis heela långa dagen :-)

Vi har varit hos mina föräldrar och ätit påskmiddag. Det har varit helt underbart väder, 18 grader i skuggan!
Freja har varit påskkärring och bytt påskbrev med sina kusiner. Det är roligt att fira högtider, men vad skönt det är när man kommer hem till lite lugn och ro igen. :-)


Camilla kommer inte och fixar mina naglar idag, hennes elfil har gått sönder och hon hade inte tagit med sig manuella filar. Förhoppningsvis blir det en tur till Grebbestad för min del någon dag nästa vecka. Då hade man kunnat ta en fika och sedan hade Camilla fixat mina naglar! Ja, vi får helt enkelt se hur det blir!

Freja och Tomas tar ett bad, hon behöver det vill jag lova, efter att ha varit ute hela för- och eftermiddagen.
Jag skall göra lite kvällsmat till henne med nybakat bröd och oboy tror jag och sedan blir det att göra i ordning i hennes rum för natten. Det är Tomas tur att natta henne idag och då skall jag bara sätta mig vid tvn och slappa!

Jag kommer lägga in kort från dagen vid ett senare tillfälle.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0