Loppis!

2009-04-22 - 20:29:19
Nu har jag och Tomas bestämt att vi skall åka till Ullared i slutet av maj. Vi kom överens på att vi båda skall försöka få ihop så mycket pengar som möjjligt. Tomas skall därför jobba över ca 40 timmar och jag håller på att samla ihop saker här hemma. Jag har nämligen tillsammans med Sandra bestämt att vi skall sälja saker på loppis. Så nu på lördag är det bagagelucke loppis på Sanden i Vänersborg, 9-14, kom dit och fynda heminredning, barnkläder och annat :) Pengarna som jag tjänar ihop läggs undan på vårt "ullaredskonto" :) Det skall faktiskt bli ganska roligt! Får hoppas på att det är gott väder bara, inte roligt att stå ute i ösregn!

Jag rensade i förrådet och hittade hur mycket saker som helst! Hittade en jeans jacka till Freja bland annat, så nu slipper jag titta efter det. Men, jag förmodar att de har något sådant på Ullared och då kan jag väl inte motstå att köpa :)

Nu skall jag sätta upp nya gardiner i köket och röja undan lite här hemma.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0