Helgen som varit.

2009-04-20 - 07:32:08
Idag skall jag försöka hinna att ladda upp helgens bilder..

I fredags kom Jonty hit på kvällen och grillade. Det var kul! Vi satt däremot inne, för det var ganska kyligt ute.

I lördags var vi iväg till Skansens gård, ligger mot Väneryr. Där var det gårdsmarknad med ponnyridning! Gissa vem som red? :) Freja var helt salig när hon satt på hästryggen. Vi har fått en liten hästtjej vill jag lova!  Hon har ridit ett par gånger innan faktiskt och det har alltid varit lika uppskattat. - Freja älskar hästen, som hon brukar säga :)

I söndags åkte vi till min syster en sväng. Tog en fika och tjata lite. Jag och syrran kom överens om att vi skall hjälpas åt att gå ner i vikt nu. Jag har cirka 10 kilo som jag vill bli av med. Så nu skall vi peppa varandra. Efter fikat ( haha, vi skall köra igång bantningen idag :) åkte vi till syrrans nya hus som ligger i Skoftebyn. De håller på att renovera där nu, min pappa var där och slipa i systerdotterns rum. Freja blev jätte glad när morfar var där :) Han är ju en favorit!

Nu får det räcka med update, jag skall alldeles strax cykla iväg med Freja till dagis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0