Goodmorniiing sweet, sweet suunshiine!

2009-04-07 - 07:16:46
Nu skall jag snart cykla iväg och lämna Frejisen på dagis! Idag skall dem till Vänersborgs museum på en utställning som heter "Kan själv", man har alltså byggt upp små rum med massa spännande i att utforska! Jag skall faktiskt åka med! Det skall bli jätte kul! Vi har fått instruktioner att hålla oss i bakgrunden, det är barnens självständiga lek som är i fokus.

Igår blev det ett härligt fotbad. Det är så gott att fixa i ordning sig själv ibland och fötterna glömmer man ju oftast av! Men nu skall är de fina och fräscha inför sommaren. :-) Jag behöver klippa mig nu också. Jag vill också lägga in massor av tunna, blonda slingor i hela håret. Det får det att se mer levande ut tycker jag! Vi får se i slutet av denna månaden. Det skall ju åkas till Ullared också och där brukar det gå åt åtskilliga tusenlappar. Skulle egentligen åkt idag, med min vännina sedan hundra år tillbaka ungefär :-) Dock var räkningarna för många och pengarna för få denna månad!

Nu skall försöka komma iväg, min dotter kikar på Dora, utforskaren, på tv. Men, vi skall ju cykla så då blir det nog inga problem med att slita henne från tvn.


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0