Godmorgon!

2009-04-06 - 06:52:51

Freja kände för att gå upp strax efter fem imorse, men Tomas stoppade om henne i vårt sovrum innan han åkte till jobbet och då låg hon kvar och mös fram tills klockan var kvart i sex, sen vart det fullt ös igen! Jag gav henne lite fruktsallad som jag gjort i ordning igår förmiddag. De äter frukost vid 8 på dagis, det kan vara gott att få lite i magen innan, eftersom hon gick upp så tidigt.

Jag fick ju en cykel av min svärmor, den var vi och hämtade igår. Vi fixade lite med den och satte över Frejas cykelstol, kanon snygg blev det :-) Igår var vi på en liten premiär cyketur och plockade videkvistar. "Mamma cykla jätte fort!!", sa Freja! Jag tänkte faktiskt att vi skulle ta cykeln till dagis nu när jag lämnar henne.

Igår kväll åkte jag till Sandra, vi hade en liten myskväll med grönsaker och dipp. ( jodå, det fanns allt godis också)
Sandra, Jonny och Linus flyttar hit till Onsjö snart, de har fått ett radhus några gator längre bortfrån vårt. Det skall bli jätte kul, då kan vi börja samåka mer och spara in på bensin! Vi har samma schema i skolan och vi båda veckohandlar en gång i veckan, det blir nog kanon!

Nu får jag ta på min lilla tjej hennes ytterkläder och så får vi bege oss iväg!

Hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0