God morgon

2009-04-22 - 07:26:39
Jag brukar vakna av att solen skiner in genom persienerna, men nu är det allt bra trist väder ute? Förhoppningsvis klarnar det upp under dagen.

Igår var Amelie och Sandra här. Vi hade vår veckoliga myskväll med Desperata hemmafruar, godis och massage :) Sandra slingade även mitt hår. Det blev super bra, men jag vill nog ha ytterligare mer slingor. Jag får se vad som blir över efter att räkningar och sånt är betalda, det kanske räcker till en klippning och slingning på salong? :)
Innan vi hade myskväll här hemma var vi ute på Överby. Vår dator var färdig från service så jag var inne på elgiganten och hämtade den. Efter det gick vi och kikade i affärer. Gud, det finns så mycket fint nu. Gina Tricot har verkligen så mycket fräscht! Jag får göra ett kollage någon gång, så kan ni få se vad jag tycker är värt att satsa på i sommar :)


Freja skall snart iväg till dagis. Hon tittar på Dora- Utforskaren, på Nickelodeon Jr. Freja gillar verkligen Dora. :) Fast. Totte filmen slår allt i hästlängder. Hon kan seriöst titta på Totte hur mycket som helst verkar det som.




Förresten, jag väntar på ett samtal... :) (berättar när jag vet mer :) Det känns spännande och lite pirrigt faktiskt.


Pauline
Postat av: Anonym

söt hund :)

2009-04-24 - 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0