Emmerdale!

2009-04-09 - 11:43:04
Vaknade halv elva idag, efter att jag hade vart uppe med Freja. Tomas cyklade med henne till dagis idag! Nu går jag här hemma och väntar på att Hem till gården skall börja, seriöst, att man kan vara så lost på ett tv-program, I loove it! :-)
Efter att Hem till gården slutat blir det till att storstäda Frejas rum, jag skall också försöka få ordning på alla hennes tre biljoner leksaker. Den ungen har varken brist på saker eller kläder vill jag lova! Men, så är det när man har en shopping galen mamma!

Tomas har ju fixat så att vi är barnlediga ikväll och även bokat bord på en resturant i Trollhättan. Jag tänkte faktiskt höra om han var sugen på att bowla efter middagen! Gå en sväng till Buddys, dricka lite av deras jordgubbsmilkshake ( helt jäkla gudomligt god, om man tar det alkoholfri ) och bowla järnet! Det hade varit jätte skoj tycker jag! Jag får ta och höra med honom när han behagar att stiga ur sängen, min sömntuta!

Vädret är lika tråkigt som igår, men det är inte direkt kallt, så man kan nog vara ute och påta lite i trädgården idag också, förhoppningsvis!

Oj, nu börjar visst hem till gården snart!

Puss
Postat av: Sandra

hem till gården är BÄST :D hehe

2009-04-09 - 14:55:46
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

ja, den va jätte stilig :)

2009-04-09 - 22:27:32
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0