Dagar kommer och går..

2009-04-29 - 21:19:37

..med många minnen som består :-)

Idag har det varit en härlig dag. På förmiddagen umgicks jag med min mamma. Vi var och kollade lite i affärer och var inne på Blomsterhallen. Efter att jag kört hem mamma åkte jag och hämtade en glad skrutt från dagis. Vi åkte hem och lagade lite stuvade makaroner med stekt falukorv. Vi kikade lite på tv och sen tog Freja en dusch. Efter det gick vi och la oss och läste några Max och Molly böcker. Freja somnade vid 8tiden.

Nu sitter jag här och slappar framför datorn. Jag sitter och kikar lite hårtrender för -09, jag skall ju iväg och klippa mig imorgon och jag kan säga att jag är verkligen sugen på en förändring. Som jag har förstått det så är det långa längder och naturliga färger som gäller i år. Lite bohem-style. Och, jag är så trött på att vara mörkhårig. Jag håller på att ljusa upp mitt hår inför sommaren, min dröm är att få till ett riktigt fint blont hår. Nu har jag ljusa slingor i håret och skall efter jag har klippt mig lägga i ännu mera slingor.
  Nicole Richie's ursnygga långa page är något jag skulle kunna tänka mig, om jag vägde 20 kilo mindre :-) Freakin' ursexigt är det i vart fall! Mjo, tål att tänkas på..Någon som har förslag?


Nej, nu skall jag göra ett bild inlägg oxå, så ni får ta del av alla mina fina foton från dagarna som gått!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0