Bloggtorka.

2009-04-29 - 11:54:08
Nu harj jag haft en rejäl bloggtorka vill jag lova. Det har blivit ganska många sådana "torkor" nu det senaste, men jag känner att jag inte hinner skriva något vettigt. Det är tusen saker som jag grejar med här hemma. Jag fixar i ordning vår trädgård inför sommaren. Plockar, rensar och planterar - Inte alltid det roligaste arbetet, men resultatet blir bra.
Jag har grävt upp en ny rabatt vid huskanten på baksidan och planterade in lite perenner. Jag skall nog ut och kika lite i blomsteraffärer ifall jag hittar några fina ettåriga växter att sätta också.

För övrigt skall jag och min syster iväg och klippa oss imorgon. Vi har nämligen världens snällaste mamma, som tyckte att vi behövde klippa oss, så hon betalar våra klippningar! Vi var även iväg i söndags till Överby en sväng och då köpte mamma mig en ny svart jeanskjol från Gina Tricot och ett snyggt nagellack från Mavala.

Nu pratade jag med min syster, så nu skall vi faktiskt iväg till Lindex på hennes lunch!

Puss hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0