Nejnejnej.

2008-12-16 - 20:19:40
Fan, vilken allmänt jobbig dag det har varit. Huvudvärk och djävulskap och inte nog med det, DET ÄR INGET DESPERATE HOUSEWIVES IDAG!!! och som om det inte skulle vara slut på min miserabla tillvaro, nä just det, inget Brothers and Sisters heller. Stackars mig.

Vi åkte till Torpahallen för att Tomas skulle hämta ut en julklappa han beställt till mig (YEESS) och då tänkte vi att man kunde handla där också så vi slapp åka runt halva vänersborg. Jomenvisst, lite gurka, blöjor, glass och lite till, över 900 SPÄNN!! Jag höll på att trilla ihop på baken när jag såg vad det gick på, det måste fasen vara den dyraste affären ever.

Nu kom Sandra och ecstasy-hunden Maddox så nu ska vi se på tv(och plugga)

PussåKram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0