Jullov, som jag längtat efter dig!

2008-12-21 - 19:12:04

Äntligen lite väl behövt lov säger jag bara! Ska bli så djävulusiskt skönt med ledighet och jul :)


Idag har vi storstädat inför jul.

Vi var också iväg och skaffade en gran som vi klädde nu på kvällen, så himla fin blev den :)


Imorgon skall Freja till dagis, sen åker vi till mormor och morfar, för tomten kommer till berget där och tar emot alla barnens önskelistor. Sen så skall eventuellt Freja sova över hos dem, är inte riktigt säker ännu, hon är nämligen på dagis på tisdag också, men vi får se! Jag och Tomas skall iallafall ut på tisdagen och handla de sista julklapparna och all julmat, yes, dagen innan jul.


Igår var Emma och Jonty här och vi planerade för nyår, vi kom fram till att vi skall ha 80-talstema! :) Annars så tog vi det rätt lugnt, åt lite godis och chips!


Vi var också iväg till tomas syster på kalas, Karin och hennes gubbe Steve hade fyllt 35 så vi käka lite smörgåstårta och kladdkaka!


Nu skall jag sätta mig och läsa boken jag har fastnat i, Brunstkalendern, av Emma Hamberg.
Så jäkla bra!


Puss och Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0